دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها521
تعداد مقالات4,141
تعداد مشاهده مقاله5,571,010
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,046,252
کلیدواژه‌ها = ارزش ویژه برند
تعداد مقالات: 6

1

بررسی تاثیر شخصیت برند و پیشبرد فروش ادراکی، بر ارزش ویژه برند و نقش تعدیل‌گر قومیت

دوره 3، شماره 3، پاییز 1395، صفحه 79-118
عبدالهادی درزیان عزیزی؛ علی حسین حسین زاده؛ طیبه خبیر

2

پیشایند‌های ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه داده‌بنیاد

دوره 3، شماره 3، پاییز 1395، صفحه 11-48
محمدرضا حمیدی زاده؛ علیرضا غدیری؛ منیژه قره چه؛ کاوه بازرگان

3

تاثیر بازارگرایی، نوآوری خدمات و کیفیت خدمات بر ترجیح برند و تمایل به پرداخت قیمت بالاتر؛ مطالعه مسافران شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی

دوره 5، شماره 1، بهار 1397، صفحه 169-204
مجید محمدشفیعی؛ هدی توکلی؛ ریحانه السادات طبائیان

4

تاثیر دلبستگی عاطفی مشتریان بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه‌ای و رفتار شهروندی برند در بازار صنعتی

دوره 2، شماره 2، زمستان 1394، صفحه 97-124
بهاره اصانلو؛ سهیلا خدامی

5

تبیین تاثیر کیفیت رابطه با مشتری بر تصویر برند بیمارستان با میانجی‌گری ارزش ویژه برند

دوره 2، شماره 2، زمستان 1394، صفحه 13-44
احمد روستا؛ مرتضی اکبرزاده؛ سمیه زنگیان

6

مدل‌سازی ارزش ویژه برند برای محصولات تند‌مصرف، با رویکرد سیستم‌های دینامیکی

دوره 3، شماره 4، زمستان 1395، صفحه 123-156
مهدی نیکفرجام؛ ساره عبدالوند


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.