دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها380
تعداد مقالات2,902
تعداد مشاهده مقاله3,815,082
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,236,239
حقیقی نسب, منیژه, ممیزی, وحیده. (1395). آزمون یک مدل جامع عملکرد مدیریت روابط با مشتری در رسانه های اجتماعی در بانک های منتخب ایران. جلوه هنر, 4(11), 39-57. doi: 10.22051/edp.2017.15288.1090
منیژه حقیقی نسب; وحیده ممیزی. "آزمون یک مدل جامع عملکرد مدیریت روابط با مشتری در رسانه های اجتماعی در بانک های منتخب ایران". جلوه هنر, 4, 11, 1395, 39-57. doi: 10.22051/edp.2017.15288.1090
حقیقی نسب, منیژه, ممیزی, وحیده. (1395). 'آزمون یک مدل جامع عملکرد مدیریت روابط با مشتری در رسانه های اجتماعی در بانک های منتخب ایران', جلوه هنر, 4(11), pp. 39-57. doi: 10.22051/edp.2017.15288.1090
حقیقی نسب, منیژه, ممیزی, وحیده. آزمون یک مدل جامع عملکرد مدیریت روابط با مشتری در رسانه های اجتماعی در بانک های منتخب ایران. جلوه هنر, 1395; 4(11): 39-57. doi: 10.22051/edp.2017.15288.1090


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.