دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها480
تعداد مقالات3,744
تعداد مشاهده مقاله4,968,267
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,402,403
حمیدی زاده, محمدرضا, غدیری, علیرضا, قره چه, منیژه, بازرگان, کاوه. (1395). پیشایند‌های ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه داده‌بنیاد. جلوه هنر, 3(3), 11-48. doi: 10.22051/bmr.2017.16181.1334
محمدرضا حمیدی زاده; علیرضا غدیری; منیژه قره چه; کاوه بازرگان. "پیشایند‌های ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه داده‌بنیاد". جلوه هنر, 3, 3, 1395, 11-48. doi: 10.22051/bmr.2017.16181.1334
حمیدی زاده, محمدرضا, غدیری, علیرضا, قره چه, منیژه, بازرگان, کاوه. (1395). 'پیشایند‌های ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه داده‌بنیاد', جلوه هنر, 3(3), pp. 11-48. doi: 10.22051/bmr.2017.16181.1334
حمیدی زاده, محمدرضا, غدیری, علیرضا, قره چه, منیژه, بازرگان, کاوه. پیشایند‌های ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه داده‌بنیاد. جلوه هنر, 1395; 3(3): 11-48. doi: 10.22051/bmr.2017.16181.1334


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.