دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها407
تعداد مقالات3,182
تعداد مشاهده مقاله4,445,888
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,743,152
ابراهیمی, ابوالقاسم, علوی, سید مسلم, نجفی سیاهرودی, مهدی. (1395). بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن. جلوه هنر, 4(7), 49-78. doi: 10.22051/bmr.2017.6351.
ابوالقاسم ابراهیمی; سید مسلم علوی; مهدی نجفی سیاهرودی. "بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن". جلوه هنر, 4, 7, 1395, 49-78. doi: 10.22051/bmr.2017.6351.
ابراهیمی, ابوالقاسم, علوی, سید مسلم, نجفی سیاهرودی, مهدی. (1395). 'بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن', جلوه هنر, 4(7), pp. 49-78. doi: 10.22051/bmr.2017.6351.
ابراهیمی, ابوالقاسم, علوی, سید مسلم, نجفی سیاهرودی, مهدی. بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن. جلوه هنر, 1395; 4(7): 49-78. doi: 10.22051/bmr.2017.6351.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.