دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها449
تعداد مقالات3,509
تعداد مشاهده مقاله4,673,825
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,025,692
حسین زاده شهری, معصومه, حدادی, سپیده. (1395). تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری،با نقش میانجی‌گری شخصیت برند. جلوه هنر, 3(4), 41-64. doi: 10.22051/bmr.2018.10585.1134
معصومه حسین زاده شهری; سپیده حدادی. "تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری،با نقش میانجی‌گری شخصیت برند". جلوه هنر, 3, 4, 1395, 41-64. doi: 10.22051/bmr.2018.10585.1134
حسین زاده شهری, معصومه, حدادی, سپیده. (1395). 'تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری،با نقش میانجی‌گری شخصیت برند', جلوه هنر, 3(4), pp. 41-64. doi: 10.22051/bmr.2018.10585.1134
حسین زاده شهری, معصومه, حدادی, سپیده. تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری،با نقش میانجی‌گری شخصیت برند. جلوه هنر, 1395; 3(4): 41-64. doi: 10.22051/bmr.2018.10585.1134


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.