دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات22
تعداد شماره‌ها475
تعداد مقالات3,691
تعداد مشاهده مقاله4,888,402
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,300,342
حسین زاده شهری, معصومه, حدادی, سپیده. (1395). تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری،با نقش میانجی‌گری شخصیت برند. جلوه هنر, 3(4), 41-64. doi: 10.22051/bmr.2018.10585.1134
معصومه حسین زاده شهری; سپیده حدادی. "تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری،با نقش میانجی‌گری شخصیت برند". جلوه هنر, 3, 4, 1395, 41-64. doi: 10.22051/bmr.2018.10585.1134
حسین زاده شهری, معصومه, حدادی, سپیده. (1395). 'تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری،با نقش میانجی‌گری شخصیت برند', جلوه هنر, 3(4), pp. 41-64. doi: 10.22051/bmr.2018.10585.1134
حسین زاده شهری, معصومه, حدادی, سپیده. تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری،با نقش میانجی‌گری شخصیت برند. جلوه هنر, 1395; 3(4): 41-64. doi: 10.22051/bmr.2018.10585.1134


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.