دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها431
تعداد مقالات3,346
تعداد مشاهده مقاله4,522,320
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,845,972
امتی, آزاده, احمدی زاد, آرمان, کفچه, پرویز. (1396). عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند. جلوه هنر, 5(1), 135-172. doi: 10.22051/bmr.2018.17212.1385
آزاده امتی; آرمان احمدی زاد; پرویز کفچه. "عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند". جلوه هنر, 5, 1, 1396, 135-172. doi: 10.22051/bmr.2018.17212.1385
امتی, آزاده, احمدی زاد, آرمان, کفچه, پرویز. (1396). 'عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند', جلوه هنر, 5(1), pp. 135-172. doi: 10.22051/bmr.2018.17212.1385
امتی, آزاده, احمدی زاد, آرمان, کفچه, پرویز. عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند. جلوه هنر, 1396; 5(1): 135-172. doi: 10.22051/bmr.2018.17212.1385


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.