دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها480
تعداد مقالات3,744
تعداد مشاهده مقاله4,968,308
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,402,438
امتی, آزاده, احمدی زاد, آرمان, کفچه, پرویز. (1396). عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند. جلوه هنر, 4(1), 135-172. doi: 10.22051/bmr.2018.17212.1385
آزاده امتی; آرمان احمدی زاد; پرویز کفچه. "عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند". جلوه هنر, 4, 1, 1396, 135-172. doi: 10.22051/bmr.2018.17212.1385
امتی, آزاده, احمدی زاد, آرمان, کفچه, پرویز. (1396). 'عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند', جلوه هنر, 4(1), pp. 135-172. doi: 10.22051/bmr.2018.17212.1385
امتی, آزاده, احمدی زاد, آرمان, کفچه, پرویز. عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند. جلوه هنر, 1396; 4(1): 135-172. doi: 10.22051/bmr.2018.17212.1385


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.