دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها487
تعداد مقالات3,819
تعداد مشاهده مقاله5,035,241
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,483,717
کاظمی, فضل اله, بافندکار, انوشیروان. (1396). تبیین عوامل موثر در برند‌سازی شهری براساس مدل پیشنهادی مارتینز و همکاران ،مطالعه موردی شهر شیراز. جلوه هنر, 4(1), 173-190. doi: 10.22051/bmr.2018.12324.1210
فضل اله کاظمی; انوشیروان بافندکار. "تبیین عوامل موثر در برند‌سازی شهری براساس مدل پیشنهادی مارتینز و همکاران ،مطالعه موردی شهر شیراز". جلوه هنر, 4, 1, 1396, 173-190. doi: 10.22051/bmr.2018.12324.1210
کاظمی, فضل اله, بافندکار, انوشیروان. (1396). 'تبیین عوامل موثر در برند‌سازی شهری براساس مدل پیشنهادی مارتینز و همکاران ،مطالعه موردی شهر شیراز', جلوه هنر, 4(1), pp. 173-190. doi: 10.22051/bmr.2018.12324.1210
کاظمی, فضل اله, بافندکار, انوشیروان. تبیین عوامل موثر در برند‌سازی شهری براساس مدل پیشنهادی مارتینز و همکاران ،مطالعه موردی شهر شیراز. جلوه هنر, 1396; 4(1): 173-190. doi: 10.22051/bmr.2018.12324.1210


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.