دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها496
تعداد مقالات3,952
تعداد مشاهده مقاله5,275,690
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,785,492
درخشان, علی, شکی, فرزانه. (1397). تأثیر روش آموزش کاربردشناسی تشریحی وتلویحی بر درک کنش‌های گفتاری معذرت‌خواهی و امتناع در بین دانشجویان زبان انگلیسی سطح متوسط. جلوه هنر, (), -. doi: 10.22051/jlr.2019.23938.1636
علی درخشان; فرزانه شکی. "تأثیر روش آموزش کاربردشناسی تشریحی وتلویحی بر درک کنش‌های گفتاری معذرت‌خواهی و امتناع در بین دانشجویان زبان انگلیسی سطح متوسط". جلوه هنر, , , 1397, -. doi: 10.22051/jlr.2019.23938.1636
درخشان, علی, شکی, فرزانه. (1397). 'تأثیر روش آموزش کاربردشناسی تشریحی وتلویحی بر درک کنش‌های گفتاری معذرت‌خواهی و امتناع در بین دانشجویان زبان انگلیسی سطح متوسط', جلوه هنر, (), pp. -. doi: 10.22051/jlr.2019.23938.1636
درخشان, علی, شکی, فرزانه. تأثیر روش آموزش کاربردشناسی تشریحی وتلویحی بر درک کنش‌های گفتاری معذرت‌خواهی و امتناع در بین دانشجویان زبان انگلیسی سطح متوسط. جلوه هنر, 1397; (): -. doi: 10.22051/jlr.2019.23938.1636


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.