دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها521
تعداد مقالات4,139
تعداد مشاهده مقاله5,559,879
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,037,794
درخشان, علی, شکی, فرزانه. (1397). تأثیر روش آموزش کاربردشناسی تشریحی وتلویحی بر درک کنش‌های گفتاری معذرت‌خواهی و امتناع در بین دانشجویان زبان انگلیسی سطح متوسط. جلوه هنر, (), -. doi: 10.22051/jlr.2019.23938.1636
علی درخشان; فرزانه شکی. "تأثیر روش آموزش کاربردشناسی تشریحی وتلویحی بر درک کنش‌های گفتاری معذرت‌خواهی و امتناع در بین دانشجویان زبان انگلیسی سطح متوسط". جلوه هنر, , , 1397, -. doi: 10.22051/jlr.2019.23938.1636
درخشان, علی, شکی, فرزانه. (1397). 'تأثیر روش آموزش کاربردشناسی تشریحی وتلویحی بر درک کنش‌های گفتاری معذرت‌خواهی و امتناع در بین دانشجویان زبان انگلیسی سطح متوسط', جلوه هنر, (), pp. -. doi: 10.22051/jlr.2019.23938.1636
درخشان, علی, شکی, فرزانه. تأثیر روش آموزش کاربردشناسی تشریحی وتلویحی بر درک کنش‌های گفتاری معذرت‌خواهی و امتناع در بین دانشجویان زبان انگلیسی سطح متوسط. جلوه هنر, 1397; (): -. doi: 10.22051/jlr.2019.23938.1636


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.