دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها509
تعداد مقالات4,047
تعداد مشاهده مقاله5,468,217
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,970,477
قائمی, محمد حسین, صابر, امیر. (1398). تأثیر غیرخطی رقابت در بازار محصول و سودآوری بر نسبت بدهی‌ها، با درنظرگرفتن مجموع فضای کسب‌وکار ایران در اندازه‌گیری رقابت. جلوه هنر, 8(4), 195-218. doi: 10.22051/jera.2018.17754.1825
محمد حسین قائمی; امیر صابر. "تأثیر غیرخطی رقابت در بازار محصول و سودآوری بر نسبت بدهی‌ها، با درنظرگرفتن مجموع فضای کسب‌وکار ایران در اندازه‌گیری رقابت". جلوه هنر, 8, 4, 1398, 195-218. doi: 10.22051/jera.2018.17754.1825
قائمی, محمد حسین, صابر, امیر. (1398). 'تأثیر غیرخطی رقابت در بازار محصول و سودآوری بر نسبت بدهی‌ها، با درنظرگرفتن مجموع فضای کسب‌وکار ایران در اندازه‌گیری رقابت', جلوه هنر, 8(4), pp. 195-218. doi: 10.22051/jera.2018.17754.1825
قائمی, محمد حسین, صابر, امیر. تأثیر غیرخطی رقابت در بازار محصول و سودآوری بر نسبت بدهی‌ها، با درنظرگرفتن مجموع فضای کسب‌وکار ایران در اندازه‌گیری رقابت. جلوه هنر, 1398; 8(4): 195-218. doi: 10.22051/jera.2018.17754.1825


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.