دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها504
تعداد مقالات4,008
تعداد مشاهده مقاله5,391,187
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,891,048
نجات, سهیل, شیرخدایی, میثم, بهمنی تبریزی, حسین. (1396). بررسی تاثیر تجربه نوستالژیک برند، رضایت برند و بازاریابی پایدار بر عشق برند و پیامدهای آن. جلوه هنر, 4(4), 13-39. doi: 10.22051/bmr.2019.14695.1285
سهیل نجات; میثم شیرخدایی; حسین بهمنی تبریزی. "بررسی تاثیر تجربه نوستالژیک برند، رضایت برند و بازاریابی پایدار بر عشق برند و پیامدهای آن". جلوه هنر, 4, 4, 1396, 13-39. doi: 10.22051/bmr.2019.14695.1285
نجات, سهیل, شیرخدایی, میثم, بهمنی تبریزی, حسین. (1396). 'بررسی تاثیر تجربه نوستالژیک برند، رضایت برند و بازاریابی پایدار بر عشق برند و پیامدهای آن', جلوه هنر, 4(4), pp. 13-39. doi: 10.22051/bmr.2019.14695.1285
نجات, سهیل, شیرخدایی, میثم, بهمنی تبریزی, حسین. بررسی تاثیر تجربه نوستالژیک برند، رضایت برند و بازاریابی پایدار بر عشق برند و پیامدهای آن. جلوه هنر, 1396; 4(4): 13-39. doi: 10.22051/bmr.2019.14695.1285


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.