دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها522
تعداد مقالات4,141
تعداد مشاهده مقاله5,572,527
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,047,544
عبدالباقی عطاآبادی, عبدالمجید, جعفرنیا, محمد. (1396). رتبه‌بندی ارزش ویژه برند، مبتنی بر بی‌مقیاس‌سازی فازی و راهبرد سرمایه‌گذاری همزمان و آتی: شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران. جلوه هنر, 4(4), 39-59. doi: 10.22051/bmr.2019.21415.1547
عبدالمجید عبدالباقی عطاآبادی; محمد جعفرنیا. "رتبه‌بندی ارزش ویژه برند، مبتنی بر بی‌مقیاس‌سازی فازی و راهبرد سرمایه‌گذاری همزمان و آتی: شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران". جلوه هنر, 4, 4, 1396, 39-59. doi: 10.22051/bmr.2019.21415.1547
عبدالباقی عطاآبادی, عبدالمجید, جعفرنیا, محمد. (1396). 'رتبه‌بندی ارزش ویژه برند، مبتنی بر بی‌مقیاس‌سازی فازی و راهبرد سرمایه‌گذاری همزمان و آتی: شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران', جلوه هنر, 4(4), pp. 39-59. doi: 10.22051/bmr.2019.21415.1547
عبدالباقی عطاآبادی, عبدالمجید, جعفرنیا, محمد. رتبه‌بندی ارزش ویژه برند، مبتنی بر بی‌مقیاس‌سازی فازی و راهبرد سرمایه‌گذاری همزمان و آتی: شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران. جلوه هنر, 1396; 4(4): 39-59. doi: 10.22051/bmr.2019.21415.1547


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.