دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها509
تعداد مقالات4,047
تعداد مشاهده مقاله5,474,304
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,974,955
زارعی, عظیم اله, فیض, داود, اکبرزاده پاشا, مریم. (1396). کاربرد روش تحلیل تم در شناسایی مفهوم چابکی برند. جلوه هنر, 4(4), 79-112. doi: 10.22051/bmr.2019.17201.1386
عظیم اله زارعی; داود فیض; مریم اکبرزاده پاشا. "کاربرد روش تحلیل تم در شناسایی مفهوم چابکی برند". جلوه هنر, 4, 4, 1396, 79-112. doi: 10.22051/bmr.2019.17201.1386
زارعی, عظیم اله, فیض, داود, اکبرزاده پاشا, مریم. (1396). 'کاربرد روش تحلیل تم در شناسایی مفهوم چابکی برند', جلوه هنر, 4(4), pp. 79-112. doi: 10.22051/bmr.2019.17201.1386
زارعی, عظیم اله, فیض, داود, اکبرزاده پاشا, مریم. کاربرد روش تحلیل تم در شناسایی مفهوم چابکی برند. جلوه هنر, 1396; 4(4): 79-112. doi: 10.22051/bmr.2019.17201.1386


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.