دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها509
تعداد مقالات4,047
تعداد مشاهده مقاله5,474,276
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,974,934
عاقلی, میثم, آجرلو, فاطمه. (1397). اثر روزنامه‌نگاری برند بر قصد حمایت مشتریان از کسب و کارهای نوپای داخلی. جلوه هنر, 5(1), 135-168. doi: 10.22051/bmr.2019.23510.1645
میثم عاقلی; فاطمه آجرلو. "اثر روزنامه‌نگاری برند بر قصد حمایت مشتریان از کسب و کارهای نوپای داخلی". جلوه هنر, 5, 1, 1397, 135-168. doi: 10.22051/bmr.2019.23510.1645
عاقلی, میثم, آجرلو, فاطمه. (1397). 'اثر روزنامه‌نگاری برند بر قصد حمایت مشتریان از کسب و کارهای نوپای داخلی', جلوه هنر, 5(1), pp. 135-168. doi: 10.22051/bmr.2019.23510.1645
عاقلی, میثم, آجرلو, فاطمه. اثر روزنامه‌نگاری برند بر قصد حمایت مشتریان از کسب و کارهای نوپای داخلی. جلوه هنر, 1397; 5(1): 135-168. doi: 10.22051/bmr.2019.23510.1645


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.