دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها522
تعداد مقالات4,141
تعداد مشاهده مقاله5,574,163
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,049,091
دوره و شماره: دوره 14، شماره 3 - شماره پیاپی 49، پاییز 1397  XML

1

تبیین مبانی فلسفی ‏هویت ایرانی-اسلامی و آسیب‏ شناسی آن در میان دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان

صفحه 7-36
مریم نادری؛ طیبه ماهروزاده؛ سید مهدی سجادی؛ پروین صمدی

2

بررسی اکتشافی عوامل مؤثربرکیفیت زندگی کاری معلمان: یک پژوهش ترکیبی

صفحه 37-58
رحم خدا جوادی

3

مدل یابی معادلات ساختاری رابطه اثربخشی فعالیت های قبل ، ضمن و پس از تدریس با بهبود دوره های آموزشی

صفحه 59-98
هاشم محمدی چمردانی؛ محمد نور رحمانی

4

پیش‎بینی اهمال کاری تحصیلی ‎ براساس خودناتوان سازی و استرس ناشی از انتظارات تحصیلی در دانش آموزان

صفحه 99-116
فاطمه آذربادکان؛ محمدجواد اصغری ابراهیم آباد

5

شناسایی مؤلفه های نظارت مبتنی بر سوء استفاده در میان کارکنان غیر هیأت علمی نظام آموزش عالی ایران (مطالعه موردی: یک دانشگاه)

صفحه 117-136
ماریا قربانیان؛ مژده وزیری

6

تحلیل محتوای کتاب‌های درسی علوم تجربی دوره ابتدایی ایران بر اساس مؤلفه‌های تفکر ادوارد دوبونو

صفحه 137-162
رضا جعفری هرندی

7

تأثیر آموزش برنامه جرأت‌ورزی بر میزان بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه‌ اول

صفحه 0-0
عزت اله قدم پور؛ فرناز رادمهر؛ لیلا یوسف وند

8

بررسی روابط ساختاری میان پنداشت‌ها و رویکردهای یادگیری علوم در دانش‌آموزان متوسطه

صفحه 181-214
اصغر سلطانی

9

بررسی دو روش یاددهی یادگیری ترکیبی ( مبتنی بر شبکه و سیار) بر یادگیری مفاهیم تعلیمات اجتماعی

صفحه 215-236
افسانه عزیزی علویجه؛ فروزان ضرابیان

10

تأثیر تراکمی تجربه ارزشیابی توصیفی(کیفی) بر اضطراب آزمون و خودکارآمدی دانش آموزان پنجم ابتدایی

صفحه 237-265
احد نویدی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.