دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها492
تعداد مقالات3,879
تعداد مشاهده مقاله5,109,819
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,587,215
دوره و شماره: دوره 4، شماره 1 - شماره پیاپی 9، بهار 1396، صفحه 79-106، صفحه 1-190  XML

1

گفتمان کاوی الگوهای ذهنی خریداران محصولات جعلی برندهای لوکس بر مبنای روش شناسی کیو

مدیریت برند
صفحه 13-40
سید حمید خداداد حسینی؛ سهیل نجات؛ مسلم هاشمی

2

تاثیر چابکی سازمانی و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر برند

مدیریت برند
صفحه 41-78
مجید محمدشفیعی؛ سمیه احمدزاده

3

بررسی تاثیر هویت برند خدماتی بر افتخار به برند با میانجی گری تعهد به برند و رفتار شهروندی برند ( بیمارستان های آریا و 22 بهمن شهر مشهد)

مدیریت برند
صفحه 79-106
علی شیرازی؛ فرشته صادقی

4

ارائه مدل پیش‌بینی کننده رفتار خریداران برندهای ایرانی با بکارگیری الگوریتم ژنتیک در بهینه سازی درخت تصمیم: صنعت لوازم خانگی برقی

مدیریت برند
صفحه 107-134
مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ محمد علی سیاه سرانی کجوری

5

عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند

مدیریت برند
صفحه 135-172
آزاده امتی؛ آرمان احمدی زاد؛ پرویز کفچه

6

تبیین عوامل موثر در برند‌سازی شهری براساس مدل پیشنهادی مارتینز و همکاران ،مطالعه موردی شهر شیراز

مدیریت برند
صفحه 173-190
فضل اله کاظمی؛ انوشیروان بافندکار


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.