دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها522
تعداد مقالات4,141
تعداد مشاهده مقاله5,573,324
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,048,343
دوره و شماره: دوره 4، شماره 4 - شماره پیاپی 12، زمستان 1396، صفحه 13-199 (پیاپی 12)  XML

1

بررسی تاثیر تجربه نوستالژیک برند، رضایت برند و بازاریابی پایدار بر عشق برند و پیامدهای آن

صفحه 13-39
سهیل نجات؛ میثم شیرخدایی؛ حسین بهمنی تبریزی

2

رتبه‌بندی ارزش ویژه برند، مبتنی بر بی‌مقیاس‌سازی فازی و راهبرد سرمایه‌گذاری همزمان و آتی: شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران

صفحه 39-59
عبدالمجید عبدالباقی عطاآبادی؛ محمد جعفرنیا

3

شناسایی پیشایندهای سیاست تولید تحت برند

صفحه 59-78
حسین معینی؛ سحر فتاحی؛ فرزانه جهرمی

4

کاربرد روش تحلیل تم در شناسایی مفهوم چابکی برند

صفحه 79-112
عظیم اله زارعی؛ داود فیض؛ مریم اکبرزاده پاشا

5

تأثیر استراتژی سبز بازاریابی صادرات بر ایجاد تصویر برند سبز: مورد مطالعه صنعت زعفران ایران

صفحه 113-146
منیژه حقیقی نسب؛ طاهره نبی زاده

6

فضاهای خرده‌فروشی و واکاوی پدیدارشناسانۀ تجربۀ زیسته سردرگمی از منظر مصرف کنندگان

صفحه 147-186
مرجان مهیمنی؛ کامبیز حیدرزاده؛ یزدان منصوریان


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.