دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها521
تعداد مقالات4,141
تعداد مشاهده مقاله5,571,003
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,046,251
دوره و شماره: دوره 5، شماره 1 - شماره پیاپی 13، بهار 1397، صفحه 13-204  XML

1

بررسی وفاداری به برند، از طریق عجین شدن مشتری در جوامع برند آنلاین (موردمطالعه: کاربران اینستاگرام)

صفحه 13-34
علی قاسمیان صاحبی؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ سید حمید خداداد حسینی

2

طراحی الگوی مفهومی جایگاهیابی مجدد برند

صفحه 35-78
سید محمد طباطبایی نسب؛ علیرضا نعلچی کاشی؛ زهره طباطبایی نسب؛ شهناز نایب زاده

3

اثرات متقابل متغیرهای کلیدی برندسازی کارفرما در صنعت فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات

صفحه 79-106
نادر مظلومی؛ سید علی اکبر افجه؛ سمانه بیات سرمدی

4

تبیین پویایی رفتار رقابتی براساس آمیخته بازاریابی مورد مطالعه: صنعت بانکداری

صفحه 134-107
فاطمه مشکدانیان؛ معصومه حسین زاده شهری

5

اثر روزنامه‌نگاری برند بر قصد حمایت مشتریان از کسب و کارهای نوپای داخلی

صفحه 135-168
میثم عاقلی؛ فاطمه آجرلو

6

تاثیر بازارگرایی، نوآوری خدمات و کیفیت خدمات بر ترجیح برند و تمایل به پرداخت قیمت بالاتر؛ مطالعه مسافران شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی

صفحه 169-204
مجید محمدشفیعی؛ هدی توکلی؛ ریحانه السادات طبائیان


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.