آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها898
تعداد مقالات7,391
تعداد مشاهده مقاله11,852,729
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,350,284

1.

بررسی تأثیر تصویر برند بر مصرف نمایشی: با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش‌های خرید، قصد خرید و نقش تعدیلگر جنسیت (موردمطالعه: شرکت نوین چرم)

دوره 7، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 55-88
سید حمید خداداد حسینی؛ اصغر مشبکی؛ الناز فرهادی

2.

بررسی وفاداری به برند، از طریق عجین شدن مشتری در جوامع برند آنلاین (موردمطالعه: کاربران اینستاگرام)

دوره 5، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 13-34
علی قاسمیان صاحبی؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ سید حمید خداداد حسینی

3.

پیشایندها و پسایندهای جهت‌گیری برند در بنگاه‌های کوچک و متوسط

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 شهریور 1402
اسداله کردنائیچ؛ محمدمهدی مظلومی شمالی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ hr_yazdani یزدانی

4.

تاثیر روابط بیرونی مدیر و سازمان بر مزیت رقابتی شرکت با تبیین نقش تصویر و اعتبار برند (شرکت مورد مطالعه در صنعت ساختمان)

دوره 2، شماره 1، مهر 1394، صفحه 13-37
اسماعیل شاه طهماسبی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسداله کردنائیچ

5.

رابطه بین هوشیاری برند و رفتار خرید مصرف کننده نوشیدنی غیرالکلی ایرانی در بین شهروندان سردشتی

دوره 6، شماره 2، تیر 1398، صفحه 15-64
زانیار شیخه پور؛ اصغر مشبکی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ فرشته منصوری مؤید

6.

طراحی مدل فرایندی برندسازی کارآفرینانه در کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی

دوره 1، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 13-44
سید حمید خداداد حسینی؛ امیر محمد گلابی؛ جهانگیر یدالهی

7.

کیفیت شخصیت برند؛ از شخصیت برند پررنگ تا اختلال شخصیت برند

دوره 10، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 67-124
فرشاد صادقیانی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ فرشته منصوری مؤید؛ مریم اسماعیلی نسب

8.

گفتمان کاوی الگوهای ذهنی خریداران محصولات جعلی برندهای لوکس بر مبنای روش شناسی کیو

دوره 4، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 13-40
سید حمید خداداد حسینی؛ سهیل نجات؛ مسلم هاشمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب