دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها962
تعداد مقالات7,961
تعداد مشاهده مقاله13,467,407
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,567,829

1.

تأثیر نیازهای خود-تعریفی مشتریان بر وفاداری نگرشی و رفتاری آن‌ها با تاکید بر نقش میانجی هویت گرفتن مصرف‌کننده از برند

دوره 2، شماره 1، مهر 1394، صفحه 93-114
زهره دهدشتی شاهرخ؛ علی یاراحمدی؛ حنظله زینوند لرستانی؛ عاطفه کاشی پزان جوان

2.

شناسایی عوامل موثر بر قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران (مورد مطالعه: لوازم خانگی، برند بوش و سامسونگ)

دوره 1، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 75-99
زهره دهدشتی شاهرخ؛ امین کهیاری حقیقت؛ امین عطوفی

3.

عوامل مؤثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیم‌یافته رفتار برنامه‌ریزی‌شده

دوره 5، شماره 3، آذر 1397، صفحه 15-58
محمود محمدیان؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ مهناز لاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب