دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها940
تعداد مقالات7,755
تعداد مشاهده مقاله12,824,173
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,136,975

1.

آزمون عشق به برند در میان اعضای شبکه‌های اجتماعی در ایران بر اساس مدل آلبرت و همکاران

دوره 1، شماره 2، تیر 1393، صفحه 11-32
میراحمد امیرشاهی؛ حمیدرضا یزدانی؛ محمود محمدیان؛ نسیم تقوی فرد

2.

برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد نظریه داده بنیاد (موردمطالعه: شرکت‌های صنعت ساختمان)

دوره 5، شماره 3، آذر 1397، صفحه 59-108
محمد حقیقی؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ میر احمد امیرشاهی؛ شیرین سلیم


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب