آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها898
تعداد مقالات7,388
تعداد مشاهده مقاله11,849,597
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,346,964

1.

اثر لوگوی تولیدکننده در خرده‌فروشی‌ها بر رفتار خرید بر اساس اثر زمینه و تئوری علامت‌دهی

دوره 8، شماره 2، تیر 1400، صفحه 118-148
محمدرحیم اسفیدانی؛ علی یوسفی

2.

استعاره‌ های تصویری در تبلیغات: تحلیل کتاب سنجی و مصورسازی

دوره 11، شماره 1، فروردین 1403
آیدا شیوا؛ معصومه حسین زاده شهری؛ میراحمد امیرشاهی؛ محمدرحیم اسفیدانی

3.

بررسی تاثیر ارتباطات برند مصرف‌کننده بر بشارت برند تلفن همراه

دوره 3، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 157-180
مهدی اشکانی؛ محمدرحیم اسفیدانی

4.

برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد نظریه داده بنیاد (موردمطالعه: شرکت‌های صنعت ساختمان)

دوره 5، شماره 3، آذر 1397، صفحه 59-108
محمد حقیقی؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ میر احمد امیرشاهی؛ شیرین سلیم

5.

شناسایی چارچوب انتخاب شریک اتحادهای ترفیع از طریق روش مرور نظام‌مند ادبیات

دوره 9، شماره 2، تیر 1401، صفحه 138-115
مریم پرچمی سرقین؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ محمدهادی صادق؛ مسعود کیماسی؛ شهریار عزیزی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب