آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها911
تعداد مقالات7,489
تعداد مشاهده مقاله12,113,031
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,567,173

1.

ارائه مدل واکاوی مفهوم تصویر برند مبتنی بر یک مرور نظام‌مند

دوره 9، شماره 3، مهر 1401، صفحه 13-58
منیژه حقیقی نسب

2.

تأثیر استراتژی سبز بازاریابی صادرات بر ایجاد تصویر برند سبز: مورد مطالعه صنعت زعفران ایران

دوره 4، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 113-146
منیژه حقیقی نسب؛ طاهره نبی زاده

3.

تأثیرگذاری ادراکی ارتباطات توصیه‌ای الکترونیکی (eWom) بر شکل‌گیری تصویر ذهنی برند دانشگاه الزهرا

دوره 7، شماره 2، تیر 1399، صفحه 15-44
منیژه حقیقی نسب؛ نگین سنگری؛ زهرا امامعلی پور؛ سامیه خسروی

4.

تأثیر محیط کلان کشور مقصد و برندینگ بر عملکرد صادراتی فرش دستباف ایران

دوره 6، شماره 2، تیر 1398، صفحه 83-113
نازیلا نیاکان لاهیجی؛ منیژه حقیقی نسب؛ آمنه خدیور

5.

تاثیر ابعاد ارزشی برند لوکس، بر رفتار خرید مشتریان در صنعت ساختمان (مطالعه موردی شهر تهران)

دوره 3، شماره 3، مهر 1395، صفحه 149-180
منیژه حقیقی نسب؛ رویا اسلامی؛ فاطمه داورپناه کیاسرائی

6.

تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی تجربه برند و مزایای رسانه های اجتماعی

دوره 10، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 13-66
منیژه حقیقی نسب؛ پیوند میرزائیان خمسه؛ مرضیه سلطانی تاج آبادی

7.

طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس

دوره 8، شماره 2، تیر 1400، صفحه 16-49
اعظم میرسلیمانی؛ محمدعلی بابایی زکلیکی؛ منیژه حقیقی نسب؛ آمنه خدیور؛ مهدی ابراهیمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب