آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها897
تعداد مقالات7,384
تعداد مشاهده مقاله11,829,813
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,325,961

1.

ارائه مدل محتوایی عدم مسئولیت‌پذیری‌ اجتماعی مؤثر بر تنفر از برند (مورد مطالعه:صنعت بانکداری ایران)

دوره 9، شماره 2، تیر 1401، صفحه 79-114
سارا صدیقی کراده؛ ابوالقاسم ابراهیمی؛ علیرضا امینی

2.

بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن

دوره 3، شماره 3، مهر 1395، صفحه 49-78
سید مسلم علوی؛ ابوالقاسم ابراهیمی؛ مهدی نجفی سیاهرودی

3.

پیشایندها و پیامدهای برندسازی دانشگاهی: فراترکیب نظریه‌سازِ یافته‌های پژوهشی

دوره 9، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 66-110
مصطفی یزدی جوشقانی؛ قاسم سلیمی؛ مهدی محمدی؛ جعفر ترک زاده؛ ابوالقاسم ابراهیمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب