آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها912
تعداد مقالات7,493
تعداد مشاهده مقاله12,135,586
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,582,415

1.

پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند

دوره 3، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 65-88
حمیدرضا سعیدنیا؛ آمنه قهرمانی؛ مهدی ایران نژاد پاریزی

2.

مدل سازی مسئولیت اجتماعی در حوزه بازاریابی سبز محصولات ارگانیک با تاکید بر دلبستگی به برند

دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 89-98
روزا طاعتی؛ عبدالحمید ابراهیمی؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ زهرا علیپور درویشی؛ محمد طالقانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب