آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها909
تعداد مقالات7,472
تعداد مشاهده مقاله12,083,483
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,550,616

1.

آزمون عشق به برند در میان اعضای شبکه‌های اجتماعی در ایران بر اساس مدل آلبرت و همکاران

دوره 1، شماره 2، تیر 1393، صفحه 11-32
میراحمد امیرشاهی؛ حمیدرضا یزدانی؛ محمود محمدیان؛ نسیم تقوی فرد

2.

عوامل مؤثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیم‌یافته رفتار برنامه‌ریزی‌شده

دوره 5، شماره 3، آذر 1397، صفحه 15-58
محمود محمدیان؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ مهناز لاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب