دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,923
تعداد مشاهده مقاله13,386,304
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,508,753

1.

الگوی گوناگونی نسل‌ها در رفتار مصرف‌کننده و تبیین آن با تأکید بر نگرش به آمیختۀ بازاریابی (مورد مطالعه: برند پوشاک)

دوره 10، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 131-176
هوشمند باقری قره بلاغ؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ داود فیض؛ عادل آذر؛ عظیم زارعی

2.

بررسی تعلق ‌مشتری به جامعه برند، با تأملی بر پیشایندهای هم‌آفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین

دوره 6، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 17-65
عظیم اله زارعی؛ غزاله طاهری

3.

شناسایی چارچوب گفتمانی مشروعیت برند پایدار در یک زمینه صنعتی

دوره 11، شماره 2، شهریور 1403، صفحه 149-190
سیما علی پور؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ داود فیض؛ عظیم اله زارعی

4.

کاربرد روش تحلیل تم در شناسایی مفهوم چابکی برند

دوره 4، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 79-112
عظیم اله زارعی؛ داود فیض؛ مریم اکبرزاده پاشا


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب