دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,724
تعداد مشاهده مقاله12,666,013
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,019,245

1.

Choice Theory-Based Instruction and Clinical Supervision for EFL Teachers: The Impact on Learners’ Reading Comprehension and Autonomy

دوره 8، شماره 2، آبان 2024، صفحه 33-70
Zahra Karimi؛ Hamid Marashi؛ Behdokht Mall-Amiri

2.

Using Dogme ELT in Reading Classes

دوره 3، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 169-186
Hamid Marashi؛ Massoomeh Rahimpanah

3.

Using Information-Gap Tasks to Improve Reading: An Analysis of Cognitive Styles

دوره 2، شماره 1، فروردین 2018، صفحه 87-102
Hamid Marashi؛ Parissa Mehdizadeh


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب