آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها911
تعداد مقالات7,492
تعداد مشاهده مقاله12,130,663
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,581,106

1.

Choice Theory-Based Instruction and Clinical Supervision for EFL Teachers: The Impact on Learners’ Reading Comprehension and Autonomy

دوره 8، شماره 2، آبان 2024
Zahra Karimi؛ Hamid Marashi؛ Behdokht Mall-Amiri

2.

Using Dogme ELT in Reading Classes

دوره 3، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 169-186
Hamid Marashi؛ Massoomeh Rahimpanah

3.

Using Information-Gap Tasks to Improve Reading: An Analysis of Cognitive Styles

دوره 2، شماره 1، فروردین 2018، صفحه 87-102
Hamid Marashi؛ Parissa Mehdizadeh


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب