آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها908
تعداد مقالات7,476
تعداد مشاهده مقاله12,075,173
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,543,002

1.

بررسی تأثیر تصویر برند بر مصرف نمایشی: با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش‌های خرید، قصد خرید و نقش تعدیلگر جنسیت (موردمطالعه: شرکت نوین چرم)

دوره 7، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 55-88
سید حمید خداداد حسینی؛ اصغر مشبکی؛ الناز فرهادی

2.

بررسی وفاداری به برند، از طریق عجین شدن مشتری در جوامع برند آنلاین (موردمطالعه: کاربران اینستاگرام)

دوره 5، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 13-34
علی قاسمیان صاحبی؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ سید حمید خداداد حسینی

3.

رابطه بین هوشیاری برند و رفتار خرید مصرف کننده نوشیدنی غیرالکلی ایرانی در بین شهروندان سردشتی

دوره 6، شماره 2، تیر 1398، صفحه 15-64
زانیار شیخه پور؛ اصغر مشبکی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ فرشته منصوری مؤید

4.

طراحی مدل وفاداری مشتریان سازمان تأمین اجتماعی با روش نظریه‌ داده بنیاد

دوره 8، شماره 3، آذر 1400، صفحه 84-45
محمد زاهدی پور؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ بهناز خدایاری؛ فریدون رهنمای رودپشتی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب