دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,923
تعداد مشاهده مقاله13,386,333
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,508,777

1.

الگوی گوناگونی نسل‌ها در رفتار مصرف‌کننده و تبیین آن با تأکید بر نگرش به آمیختۀ بازاریابی (مورد مطالعه: برند پوشاک)

دوره 10، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 131-176
هوشمند باقری قره بلاغ؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ داود فیض؛ عادل آذر؛ عظیم زارعی

2.

رتبه‌بندی و تبیین نقش صنایع ملی از حیث اهمیت در ارتقاء برند ملت ایران

دوره 5، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 7-40
عادل آذر؛ محسن ذبیحی جامخانه؛ رضا خان احمدلو


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب