
تعداد نشریات | 25 |
تعداد شمارهها | 939 |
تعداد مقالات | 7,741 |
تعداد مشاهده مقاله | 12,784,893 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 9,103,598 |
1. | Exploring Iranian EFL Teachers’ Perception and Practice of Corrective Feedback in Light of Emotional Intelligence | |
دوره 2، شماره 2، مهر 2018، صفحه 31-50 | ||
Ehsan Narimani Vahedi؛ Mahnaz Saeidi؛ Nasrin Hadidi Tamjid | ||
2. | Investigating Iranian EFL Learners' Negotiation Types in Writing with Different Scaffolding Patterns | |
دوره 6، شماره 1، مرداد 2022، صفحه 95-110 | ||
Aysheh Mohammadzadeh؛ Touran Ahour؛ Mahnaz Saeidi | ||
3. | Problem-based Learning and its Impact on EFL Learners’ Engagement and Reading Comprehension | |
دوره 4، شماره 1، فروردین 2020، صفحه 149-174 | ||
Sepideh Berenji؛ Mahnaz Saeidi؛ Nasser Ghafoori | ||
4. | The Effect of Syntactic Awareness-Raising Techniques on Iranian Intermediate EFL Learners’ Written Narrative Task Performance | |
دوره 5، شماره 1، فروردین 2021، صفحه 9-30 | ||
Behzad Mahmoudy؛ Saeideh Ahangari؛ Mahnaz Saeidi | ||