دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,741
تعداد مشاهده مقاله12,784,893
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,103,598

1.

Exploring Iranian EFL Teachers’ Perception and Practice of Corrective Feedback in Light of Emotional Intelligence

دوره 2، شماره 2، مهر 2018، صفحه 31-50
Ehsan Narimani Vahedi؛ Mahnaz Saeidi؛ Nasrin Hadidi Tamjid

2.

Investigating Iranian EFL Learners' Negotiation Types in Writing with Different Scaffolding Patterns

دوره 6، شماره 1، مرداد 2022، صفحه 95-110
Aysheh Mohammadzadeh؛ Touran Ahour؛ Mahnaz Saeidi

3.

Problem-based Learning and its Impact on EFL Learners’ Engagement and Reading Comprehension

دوره 4، شماره 1، فروردین 2020، صفحه 149-174
Sepideh Berenji؛ Mahnaz Saeidi؛ Nasser Ghafoori

4.

The Effect of Syntactic Awareness-Raising Techniques on Iranian Intermediate EFL Learners’ Written Narrative Task Performance

دوره 5، شماره 1، فروردین 2021، صفحه 9-30
Behzad Mahmoudy؛ Saeideh Ahangari؛ Mahnaz Saeidi


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب