دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,734
تعداد مشاهده مقاله12,757,135
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,077,095

1.

شناسایی عوامل کلیدی ارتقاء برند‌ رهبری با استفاده از روش دلفی ‌فازی

دوره 6، شماره 4، دی 1398، صفحه 135-168
سیدنجم الدین موسوی؛ علی شریعت نژاد؛ سیده نسیم موسوی

2.

طراحی الگوی پیدایش انتقام الکترونیک در فروشگاه های آنلاین با روش TISM

دوره 11، شماره 2، شهریور 1403، صفحه 191-230
علی شریعت نژاد؛ الهه منیشداوی؛ سیده مریم موسوی زاده

3.

طراحی و تبیین الگوی رفتارهای برندساز منابع انسانی با روش مدلسازی ساختاری تفسیری

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 215-250
علی شریعت نژاد

4.

قبیله گرایی برند در جهت حمایت از صنایع داخلی؛ چگونگی شکل‌گیری قبیله گرایی برند با روش مدل‌سازی ‌ساختاری تفسیری

دوره 10، شماره 3، آبان 1402، صفحه 55-90
علی شریعت نژاد؛ سید نجم الدین موسوی؛ امیرهوشنگ نظرپوری؛ شقایق صالح آبادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب