دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,742
تعداد مشاهده مقاله12,794,683
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,119,477

1.

Comprehension and Production Asymmetry in Acquiring English Adjective Clauses by Persian EFL Learners

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ ، انتشار آنلاین از تاریخ 22 دی 1403
shamila Ziashahabi؛ Ali Akbar Jabbari؛ Golnar Mazdayasna؛ Mohammad Javad Rezai

2.

Persian and Arabic Language Students’ L3 Acquisition of English Plural Marking: Language of Instruction Matters for Cross-Linguistic Influence

دوره 6، شماره 3، اسفند 2022، صفحه 65-85
Fatemeh Khezri؛ Ali Akbar Jabbari؛ Ali Mohammad Fazilatfar؛ Fatemeh Jamshidi


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب