آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها911
تعداد مقالات7,489
تعداد مشاهده مقاله12,123,302
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,571,116

1.

بررسی تأثیر جنسیت برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده با نقش میانجی مشارکت برند مصرف‌کننده و عشق به برند

دوره 7، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 169-211
محمدامین ترابی؛ ارکیده حامدی؛ آیت الله ممیز؛ الهه مولائی یگانه

2.

متن‌کاوی نظرات مشتریان برند تلفن همراه سامسونگ با رویکرد خریدهای الکترونیکی تخفیف‌دار

دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 13-58
محمدامین ترابی؛ محسن نظری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب