دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها958
تعداد مقالات7,898
تعداد مشاهده مقاله13,348,273
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,476,325

1.

Proactive Form-Focused Instruction in a Flipped Classroom: Implicit and Explicit Grammar Knowledge Development and Retention

دوره 7، شماره 1، مرداد 2023، صفحه 107-134
Ahmad Khalifeh؛ Mohammad Bavali؛ Ehsan Rassaei

2.

The Effect of Flipped Learning on English Writing Performance and Self-Efficacy of Iranian Medical Students

دوره 6، شماره 1، مرداد 2022، صفحه 161-182
Sepideh Nourinezhad؛ Ehsan Hadipourfard؛ Mohammad Bavali


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب