آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها878
تعداد مقالات7,216
تعداد مشاهده مقاله11,664,619
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,172,506

1.

Design of Fuzzy Cognitive Mapping Model of Factors Affecting Personalized Advertising in the Sporting Goods Industry

دوره 1، شماره 2، مهر 2021، صفحه 213-230
Roghayeh Sarlab؛ Maryam Farid Fathi

2.

Estimating People's Willingness to Pay for Team and Individual Sports Has the Service Quality Effect on It?

دوره 2، شماره 2، مهر 2022، صفحه 51-65
Roghayeh Sarlab

3.

Factors Affecting the Branding of Sports Goods and its Relationship with the Purchase of Sports Goods in Schools

دوره 2، شماره 2، مهر 2022، صفحه 287-299
Roghayeh Sarlab؛ Mohammad Rasoul Khodadadi؛ Rasoul Asli

4.

Study on the Marketing Mix of the Iranian Football Industry

دوره 2، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 13-25
Roghayeh Sarlab؛ Zahra Alipour Nadinluoi؛ Nazila Mahmoudi

5.

The Role of the Authenticity of Iranian Brands on the Emotional Attachment of Sports Goods Consumers, with Customer Bias as a Mediator

دوره 4، شماره 1، اردیبهشت 2024، صفحه 49-62
Roghayeh Sarlab؛ Nahid Darooghe Arefi؛ Maryam Seidler؛ Fateme Zare


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب