آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها893
تعداد مقالات7,339
تعداد مشاهده مقاله11,800,137
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,297,963

1.

The Relationship between Digital Literacy Assessment and Educational Strategy Use: The Case of Iranian EFL Learners

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 خرداد 1403
Mohammadreza Raeisi؛ Davood Mashhadi Heidar؛ Mohammadreza Khodareza

2.

ارائه الگوی پیاده ‎سازی ارزش‎های منصفانه در ایران: با تأکید بر ‎گزارشگری و نظارت

دوره 12، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 141-172
سلمان بیک بشرویه؛ غلامرضا کرمی

3.

ارزشیابی برنامه درسی دروس عمومی معارف اسلامی دانشگاهی به منظور ارائه راهکارهای کیفیت بخش

دوره 12، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 217-236
محمود امیدی؛ حسن نجفی؛ مهدی سبحانی نژاد

4.

ارزشیابی میزان اثربخشی نظام یادگیری الکترونیکی دانشکده مجازی علوم حدیث

دوره 6، شماره 3، مهر 1389، صفحه 137-183
فریدون یزدانی؛ عیسی ابراهیم زاده؛ بهمن زندی؛ احمد علی پور؛ حسین زارع

5.

ارزشیابی میزان کیفیّت برنامه‌های مراکز پیش‌دبستانی شهر تهران

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1391، صفحه 29-58
کامبیز پوشنه؛ علی اکبر خسروی؛ پریناز پورعلی

6.

بررسی میزان کارآمدی \"فرایندهای یاددهی-یادگیری\" و \"ارزشیابی\" برنامه درسی زبان انگلیسی مقطع متوسطه شهر شیراز

دوره 4، شماره 4، دی 1387، صفحه 73-94
علی بیرمی پور؛ محمد جواد لیاقت دار؛ مصطفی شریف

7.

بررسی نشانگرهای نوآوری در ارزش‌یابی برنامه ­های درسی درس هنر دوره ابتدایی و میزان کاربست آن‌ها

دوره 2، شماره 3، بهمن 1398، صفحه 229-243
ستاره موسوی؛ سعید رجایی پور

8.

پیشنهاد چارچوبی برای ارزشیابی برنامه درسی فلسفه برای کودکان

دوره 7، شماره 4، دی 1390، صفحه 35-58
یحیی قائدی؛ مریم دیبا واجاری

9.

تجربیات دانشجویان خوابگاهی از شب امتحان: یک بررسی پدیدارشناسی

دوره 13، شماره 2، مرداد 1396، صفحه 71-96
بهبود یاری قلی؛ زهرا شعوری میلانی؛ نسرین همایونی بخشایش

10.

تدوین و اعتبارسنجی الگویی برای ارزشیابی کتاب‌های درسی

دوره 6، شماره 4، دی 1389، صفحه 61-92
اکرم ابراهیم کافوری

11.

رهیافتی ترکیبی در ارزشیابی کیفیت فرایند یاددهی ـ یادگیری مراکز پیش از دبستان مبتنی بر اکرز (ECERS)

دوره 17، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 53-89
فرحناز نژاد غفوری؛ کیوان صالحی؛ ابراهیم طلائی

12.

طراحی الگوی ارزشیابی کیفیت آموزشی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای «به روش آمیخته»

دوره 15، شماره 3، آبان 1398، صفحه 199-228
کریم نصیریان ثمرین؛ عیسی ثمری؛ یوسف نامور؛ توران سلیمانی

13.

مبانی ارزشیابی براساس نظریه ساخت و سازگرایی

دوره 13، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 95-119
مرضیه سرابی؛ پروین احمدی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب