دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,734
تعداد مشاهده مقاله12,766,109
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,086,297

1.

Experimental Marketing, Brand Equity, and Reputation of Customer Behaviors in Sports Venues

دوره 1، شماره 2، مهر 2021، صفحه 115-128
Shahab Bahrami؛ Mohammad Saeid Kiani؛ Leila Nazari؛ Leila Shahbazpour

2.

Investigating Brand Equity in Sports Product Advertisements and Recommending it to Consumers

دوره 2، شماره 2، مهر 2022، صفحه 169-181
Mohammad Saeid Kiani؛ Leila Nazari

3.

ارزیابی تأثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب‌ شده از مشتریان و ارتقاء تأثیر برند: بررسی بانک تجارت

دوره 7، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 157-180
زهرا رزمی؛ یاسمن اسماعیلی

4.

بررسی تأثیر جنسیت برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده با نقش میانجی مشارکت برند مصرف‌کننده و عشق به برند

دوره 7، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 169-211
محمدامین ترابی؛ ارکیده حامدی؛ آیت الله ممیز؛ الهه مولائی یگانه

5.

بررسی تاثیر شخصیت برند و پیشبرد فروش ادراکی، بر ارزش ویژه برند و نقش تعدیل‌گر قومیت

دوره 3، شماره 3، مهر 1395، صفحه 79-118
عبدالهادی درزیان عزیزی؛ علی حسین حسین زاده؛ طیبه خبیر

6.

بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در تأثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مشتری (موردمطالعه: برند لاکچری درسا)

دوره 10، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 47-74
حسین نوروزی؛ سهیلا خدامی؛ سیدسجاد جلالی

7.

پیشایند‌های ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه داده‌بنیاد

دوره 3، شماره 3، مهر 1395، صفحه 11-48
محمدرضا حمیدی زاده؛ علیرضا غدیری؛ منیژه قره چه؛ کاوه بازرگان

8.

تأثیر شخصیت برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اصالت برند در مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی برند مجید

دوره 9، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 241-287
مریم امامی؛ شهرام نظری؛ رسول نوروزی سید حسینی

9.

تاثیر بازارگرایی، نوآوری خدمات و کیفیت خدمات بر ترجیح برند و تمایل به پرداخت قیمت بالاتر؛ مطالعه مسافران شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی

دوره 5، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 169-204
مجید محمدشفیعی؛ هدی توکلی؛ ریحانه السادات طبائیان

10.

تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی تجربه برند و مزایای رسانه های اجتماعی

دوره 10، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 13-66
منیژه حقیقی نسب؛ پیوند میرزائیان خمسه؛ مرضیه سلطانی تاج آبادی

11.

تاثیر دلبستگی عاطفی مشتریان بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه‌ای و رفتار شهروندی برند در بازار صنعتی

دوره 2، شماره 2، دی 1394، صفحه 97-124
بهاره اصانلو؛ سهیلا خدامی

12.

تبیین تاثیر کیفیت رابطه با مشتری بر تصویر برند بیمارستان با میانجی‌گری ارزش ویژه برند

دوره 2، شماره 2، دی 1394، صفحه 13-44
احمد روستا؛ مرتضی اکبرزاده؛ سمیه زنگیان

13.

تعیین، ارزیابی و اولویت‌بندی اجزای مدل ارزش ویژه برند با تلفیق روش‌های غربال‌گری فازی و تصمیم‌گیری چندمعیاره

دوره 6، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 107-140
حسن رنگریز؛ رضا ملکی؛ هومن پشوتنی زاده

14.

طراحی و تبیین مدل پارادایمی ارزش ویژه برند صنعتی با روش نظریه داده ‌بنیاد (مورد مطاله: ماشین سازی اراک)

دوره 10، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 241-276
بهرام خیری؛ ضحی صفری سنجانی؛ سینا نعمتی زاده

15.

مدل‌سازی ارزش ویژه برند برای محصولات تند‌مصرف، با رویکرد سیستم‌های دینامیکی

دوره 3، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 123-156
مهدی نیکفرجام؛ ساره عبدالوند



سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب