دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها952
تعداد مقالات7,826
تعداد مشاهده مقاله13,027,011
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,227,629

1.

Customer Behavior and Brand Promotion in Professional Sports Clubs: Developing Social Networks Marketing Model

دوره 3، شماره 4، بهمن 2023، صفحه 49-69
Rasool Nazari؛ Elham Moshkelgosha؛ Mohsen Loghmani

2.

The Role of Color in the Brand Commitment of Sporting Good's Consumers: Mediating Role of the Brand Equity

دوره 3، شماره 4، بهمن 2023، صفحه 29-48
Soodabeh Rahmati؛ Hamid Reza Safari Jafarloo؛ Mohammad Sadegh Afroozeh

3.

بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن

دوره 3، شماره 3، مهر 1395، صفحه 49-78
سید مسلم علوی؛ ابوالقاسم ابراهیمی؛ مهدی نجفی سیاهرودی

4.

تاثیر نوسازی لوگو بر نگرش مشتریان به برند (مطالعه موردی لوگوی بانک مهر اقتصاد)

دوره 2، شماره 2، دی 1394، صفحه 69-96
حسین امینی کسبی؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ محمد علی شاه حسینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب