دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,697
تعداد مشاهده مقاله12,633,529
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,995,124

1.

ارزیابی ارتباط بین قابلیتهای بازاریابی و عملکرد سازمان در شرکت های تولید کننده موادغذایی در شهر تهران

دوره 2، شماره 2، دی 1394، صفحه 147-176
فرزانه اورک؛ محمدعلی بابایی زکلیکی

2.

پدیدارشناسی هویت در تجربه زیسته مخاطبان برندِ محصولاتِ صنعتی با رویکرد رابطه‌ای به مدیریت برند

دوره 7، شماره 2، تیر 1399، صفحه 69-118
سید علی فارغ؛ یاسمن حاجیان فروشانی

3.

شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران

دوره 3، شماره 1، اردیبهشت 1395، صفحه 69-96
سیاوش صلواتیان؛ داود نعمتی انارکی؛ محمد ارژنگ

4.

طراحی مدل فرایندی موفقیت برندها در سطوح کلان و بنگاه (مورد مطالعه: استان کرمانشاه)

دوره 11، شماره 3، آبان 1403
صبا امیری

5.

عوامل موثر در رهبری برند: مرور محدود در ادبیات

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 دی 1403
الهام خدادادی؛ سید محمد طباطبایی نسب؛ امیررضا کنجکاو منفرد


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب