آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها878
تعداد مقالات7,217
تعداد مشاهده مقاله11,667,871
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,175,204

1.

An Investigation into Textual Input Enhancement and Output Production in Relation to the Noticing of English Relative Clauses: The Case of Iranian EFL Learners

دوره 6، شماره 1، مرداد 2022، صفحه 7-27
Somayeh Sadeghi؛ Parviz Maftoon؛ Masood Yazdanimoghadam

2.

الگوی مفهومی به کارگیری کارآمد و موثر فن آوری در آموزش و پرورش با رویکرد فن آوری اطلاعات و ارتباطات

دوره 3، شماره 1، فروردین 1386، صفحه 155-177
سعید رضایی شریف آبادی؛ محبوبه بیاتانی؛ حسین صابری

3.

بررسی تأثیر استفاده از اصول اولیه آموزش مریل بر میزان یادگیری و یادداری دانش‌آموزان

دوره 9، شماره 4، اسفند 1392، صفحه 57-75
محمدحسن امیرتیموری؛ مهدی بدلی؛ اسماعیل زارعی زوارکی

4.

بررسی مقایسه ای تاثیر آموزش مهارت های خودگردانی و افزایش باورهای خودبسنده گی بر کارکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی

دوره 2، شماره 3، مهر 1385، صفحه 7-25
محبوبه فولادچنگ؛ مرتضی لطیفیان؛ اصغر رضویه

5.

بررسی میزان کارآمدی \"فرایندهای یاددهی-یادگیری\" و \"ارزشیابی\" برنامه درسی زبان انگلیسی مقطع متوسطه شهر شیراز

دوره 4، شماره 4، دی 1387، صفحه 73-94
علی بیرمی پور؛ محمد جواد لیاقت دار؛ مصطفی شریف

6.

تأثیر آموزش مبتنی بر جستجوگری وب برانگیزش پیشرفت و یادگیری دانش آموزان چندپایه در درس علوم تجربی

دوره 18، شماره 2، تیر 1401، صفحه 155-172
افسانه حمزه یی؛ محسن باقری؛ عبداله بخشعلی

7.

تأثیر خودارزیابی مستمر دانشجویان بر خودکارآمدی پژوهشی و پیشرفت تحصیلی آن‌ها: غنصری مغفول در تدوین برنامه‌های درسی

دوره 9، شماره 1، خرداد 1392، صفحه 51-76
غلامعلی سیفی؛ محدثه سپندار؛ مقصود امین خندقی

8.

تأثیر دیدگاههای معرفت شناسی بر فعالیت‌های یاددهی ـ یادگیری در نظام آموزش باز و از راه دور

دوره 4، شماره 4، دی 1387، صفحه 9-36
محمد هاشم رضایی؛ محمد جعفر پاک سرشت

9.

تاثیر آموزش به شیوه‌ی معمول و ترکیبی بر خلاقیت، انگیزش و یادگیری فارسی‌آموزان غیرایرانی

دوره 10، شماره 28، آذر 1397، صفحه 219-241
سید رسول عمادی؛ امیررضا وکیلی فرد؛ یونس فرخنده

10.

تفاوت‌های تاثیرگذاری سطوح پردازش لغت در پردازش اسم و فعل در زبان دوم و اهمیت آن در آموزش زبان انگلیسی

دوره 9، شماره 22، اردیبهشت 1396، صفحه 147-162
فاطمه طبسی مفرد؛ رضا غفارثمر؛ رامین اکبری

11.

رویکرد کلاس درس معکوس: نرم‌افزارهای نوظهور، کارکردها و موانع

دوره 18، شماره 4، دی 1401، صفحه 27-45
اسماعیل جعفری؛ عیسی قلیزاده؛ عباس احمدی

12.

مقایسه اثربخشی طراحی آموزشی مبتنی بر الگوی گانیه و دیک و کاری بر یادگیری، یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی

دوره 10، شماره 1، خرداد 1393، صفحه 98-120
راضیه برزگر؛ خدیجه علی‌آبادی؛ محمدرضا نیلی

13.

مقایسه رابطه بین انواع سبک‌های تفکر با میزان یادگیری مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات در میان دانش‌آموزان دختر و پسر مدارس فنی و حرفه‌ای شهرستان تهران

دوره 5، شماره 3، مهر 1388، صفحه 125-144
علی اکبر عبداله زاده

14.

واکاوی نظریه شناخت موقعیتی و نسبت آن با تربیت معلم

دوره 15، شماره 1، اردیبهشت 1398، صفحه 161-186
عرفانه قاسم پور؛ مرضیه دهقانی؛ محمود تلخابی؛ کمال درانی؛ کیوان صالحی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب