دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها962
تعداد مقالات7,955
تعداد مشاهده مقاله13,444,299
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,558,153

1.

Choice Theory-Based Instruction and Clinical Supervision for EFL Teachers: The Impact on Learners’ Reading Comprehension and Autonomy

دوره 8، شماره 2، آبان 2024، صفحه 33-70
Zahra Karimi؛ Hamid Marashi؛ Behdokht Mall-Amiri

2.

Using Dogme ELT in Reading Classes

دوره 3، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 169-186
Hamid Marashi؛ Massoomeh Rahimpanah

3.

میزان اثربخشی روش آموزشی فعالیت-محور در یادگیری مهارت شنیداری زبان عربی

دوره 14، شماره 44، مهر 1401، صفحه 227-254
مریم فولادی؛ سعدالله همایونی؛ مسعود فکری؛ عدنان طهماسبی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب