تعداد نشریات | 25 |
تعداد شمارهها | 924 |
تعداد مقالات | 7,620 |
تعداد مشاهده مقاله | 12,415,590 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 8,837,365 |
1. | Effects of Rhetorical Analysis and Self-Regulation Strategies on Iranian EFL Learners’ Critical Thinking and Reading Comprehension of Argumentative Texts | |||
دوره 1، شماره 1، مرداد 2017، صفحه 53-75 | ||||
Ali Roohani؛ Mahmood Hashemian؛ Zahra Kazemian | ||||
2. | The Effect of Implementing Flipped Classroom Model on Critical Thinking and Performance of Iranian EFL Learners in Learning Grammar | |||
دوره 6، شماره 1، مرداد 2022، صفحه 183-204 | ||||
Zahra Afzali؛ Siros Izadpanah | ||||
3. | اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر خودکارآمدی تحصیلی و سبک های یادگیری دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه | |||
دوره 16، شماره 3، مهر 1399، صفحه 89-115 | ||||
غلامرضا گل محمد نژاد بهرامی؛ وجیهه اصغر زاده | ||||
4. | اثربخشی برنامۀ درسی سواد رسانهای ویژۀ والدین بر استفادۀ آسیبزا از اینترنت مادران و تفکر انتقادی کودکانشان | |||
دوره 20، شماره 3، مهر 1403، صفحه 37-47 | ||||
رضا جعفری هرندی؛ سوسن بهرامی | ||||
5. | پیش بینی هویت دینی فرزندان براساس الگوهای تعاملی خانواده ، دینداری والدین وتفکر انتقادی نوجوان | |||
دوره 7، شماره 3، دی 1398، صفحه 109-128 | ||||
حمید رضائیان؛ بهاره توتونچی | ||||
6. | تبیین انگارههای متکثر در پرورش تفکّر انتقادی و الزامات عملی ناظر بر آن | |||
دوره 10، شماره 4، اسفند 1393، صفحه 95-116 | ||||
منصوره حاج حسینی | ||||
7. | تبیین جایگاه خلّاقیّت در اندیشههای تربیتی پست مدرنیسم | |||
دوره 6، شماره 4، دی 1389، صفحه 9-22 | ||||
سمانه خلیلی؛ افضل السادات حسینی | ||||
8. | تبیین عناصر بنیادی پرورش تفکر | |||
دوره 3، شماره 3، مهر 1386، صفحه 41-60 | ||||
بابک شمشیری | ||||
9. | تبیین متغیرهای ادراکی تفکر انتقادی و بعد شناختی پیشرفت تحصیلی | |||
دوره 6، شماره 2، تیر 1389، صفحه 75-90 | ||||
پیمان یارمحمدزاده؛ حسنعلی بختیار نصرآبادی؛ راضیه آقابابایی؛ محبوبه جمشیدی کوهساری | ||||
10. | تفکر انتقادی چالشی در برابر استقلال به عنوان هدف آموزشی | |||
دوره 4، شماره 1، فروردین 1387، صفحه 63-80 | ||||
صغری دژگاهی | ||||
11. | تفکر خلاق و انتقادی در حسابداری اسلامی | |||
دوره 2، شماره 2، تیر 1391، صفحه 59-75 | ||||
زهره حاجیها؛ حبیب شبانی | ||||
12. | رابطه ی بین تعامل والد_کودک و معلم_کودک با تفکر انتقادی دانشآموزان پایهی ششم | |||
دوره 18، شماره 3، آبان 1401، صفحه 187-202 | ||||
هدایت الله اعتمادی زاده؛ حمید محمدی؛ سعید آریاپوران | ||||
13. | سنجش نخستین سطح از تفکر انتقادی در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی: "بیان کردن به شکل دیگر" | |||
دوره 15، شماره 4، بهمن 1398، صفحه 35-70 | ||||
زهرا مرادی نجف آبادی؛ مریم محسن پور؛ علیرضا کیامنش | ||||
14. | شناخت مربیان پیش دبستانی از مهارت تفکر انتقادی | |||
دوره 14، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 83-105 | ||||
انسیه مهدوی؛ پروین احمدی؛ افسانه نراقی زاده | ||||
15. | مطالعه تطبیقی نقش تفکر انتقادی در فرایند تعلیم و تربیت از منظر علامه طباطبایی و یورگن هابرماس | |||
دوره 18، شماره 4، دی 1401، صفحه 123-146 | ||||
حمید توبک؛ احمد سوری؛ صادق رضایی | ||||
|