آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها909
تعداد مقالات7,472
تعداد مشاهده مقاله12,084,568
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,551,327

1.

Choice Theory-Based Instruction and Clinical Supervision for EFL Teachers: The Impact on Learners’ Reading Comprehension and Autonomy

دوره 8، شماره 2، آبان 2024
Zahra Karimi؛ Hamid Marashi؛ Behdokht Mall-Amiri

2.

Developing and Validating a New Version of an EFL Multiple-Choice Reading Comprehension Test Based on Fuzzy Logic

دوره 3، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 71-92
Amir Hossein Shahballa؛ Behzad Ghonsooly؛ Hosein Karami

3.

Effects of Rhetorical Analysis and Self-Regulation Strategies on Iranian EFL Learners’ Critical Thinking and Reading Comprehension of Argumentative Texts

دوره 1، شماره 1، مرداد 2017، صفحه 53-75
Ali Roohani؛ Mahmood Hashemian؛ Zahra Kazemian

4.

Problem-based Learning and its Impact on EFL Learners’ Engagement and Reading Comprehension

دوره 4، شماره 1، فروردین 2020، صفحه 149-174
Sepideh Berenji؛ Mahnaz Saeidi؛ Nasser Ghafoori

5.

The Effect of a Reading Application on the Reading Comprehension and Reading Self-Efficacy of Language Learners

دوره 3، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 93-113
Maryam Meshkat؛ Roqayeh Mohammadpour

6.

The Impact of Integrating Blended Learning with Task-Based Language Learning on Reading Comprehension of Iranian EFL Learners

دوره 5، شماره 1، فروردین 2021، صفحه 125-144
Amirnader Elahi؛ Davood Mashhadi Heidar

7.

The Impact of Self-Regulated Instruction on Reading Comprehension and Willingness to Admit Wrongness in Face-to-Face vs. Online Classes

دوره 7، شماره 1، مرداد 2023، صفحه 35-58
Mohammad Reza Zebardast؛ Mehry Haddad Narafshan؛ Hassan Shahabi

8.

آموزشکاوی مشارکت نوجوانان برای یادگیری مهارت خوانداری زبان‌های خارجی در قاب واقعیت افزوده ربات‌های اجتماعی

دوره 15، شماره 46، اردیبهشت 1402، صفحه 9-37
سعید خزائی؛ علی درخشان

9.

ارتقاء سطح مهارت خواندن و درک مفاهیم در دانشجویان زبان انگلیسی به‏ عنوان زبان بیگانه از‏طریق ارزش‏یابی کار‏پوشه‏ به‏ صورت ترسیم نمودار‏های مفهومی

دوره 2، شماره 4، فروردین 1390، صفحه 127-147
زهره نفیسی؛ مهدی نوروزی خیابانی

10.

تاثیر دانش واژگانی و دانش پیشین بر درک مطلب خوانداری فارسی آموزان غیر ایرانی

دوره 10، شماره 28، آذر 1397، صفحه 195-217
سید مهدی ابطحی؛ مهدی خدادادیان

11.

رابطه انگیزش خواندن و دانش‌ پیشین با درک خواندن زبان‌آموزان غیرفارسی زبان

دوره 1، شماره 1، فروردین 1388، صفحه 51-73
شهلا رقیب دوست؛ مهرداد اصغرپور ماسوله

12.

راهبرد استنباط در درک متن نوشتاری: شواهدی از دانشجویان فارسی زبان قوی و ضعیف در درک متن نوشتاری

دوره 14، شماره 42، فروردین 1401، صفحه 97-123
سارانا قوامی؛ مریم دانای طوس

13.

طراحی و اجرای مقدماتی آزمون تعیین سطح درک خوانداری بزرگسالان: شواهدی از دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه گیلان

دوره 11، شماره 33، اسفند 1398، صفحه 265-297
سارانا قوامی لاهیج؛ مریم دانای طوس؛ عبدالرضا تحریری؛ علی ربیع

14.

مطالعه میزان مهارت خواندن دانش‌آموزان اول ابتدایی در مناطق دوزبانه و تک‌زبانه

دوره 11، شماره 33، اسفند 1398، صفحه 299-325
رضا کلانتری؛ احمد رمضانی؛ اسداله خدیوی

15.

نقش حافظه در پردازش واج‌شناختی و نحوی به هنگام خواندن در کودکان طبیعی و خوانش‌پریش فارسی زبان

دوره 16، شماره 50، اردیبهشت 1403، صفحه 249-279
شیما نبی فر

16.

نقش دانش واژگان و دستور در مهارت خواندن در انگلیسی بعنوان زبان خارجی : بررسی دو مدل ساختاری-علّی از روابط

دوره 12، شماره 36، آذر 1399، صفحه 363-384
محسن شیرازی زاده



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب