دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,724
تعداد مشاهده مقاله12,662,203
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,017,081

1.

Blended Learning in the Development of EFL Productive Skills: Implementing Web-based Activities in High School Setting

دوره 4، شماره 2، مهر 2020، صفحه 123-143
Zohre Shooshtari؛ Saeid Hosseinimehr

2.

تأثیر آموزش تلفیقی بر میزان یادگیری دانش‌آموزان در درس ریاضی

دوره 13، شماره 1، 1396، صفحه 73-90
اسماعیل زارعی زوارکی؛ احسان طوفانی نژاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب