دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها952
تعداد مقالات7,826
تعداد مشاهده مقاله13,026,845
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,227,464

1.

Experimental Marketing, Brand Equity, and Reputation of Customer Behaviors in Sports Venues

دوره 1، شماره 2، مهر 2021، صفحه 115-128
Shahab Bahrami؛ Mohammad Saeid Kiani؛ Leila Nazari؛ Leila Shahbazpour

2.

تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری،با نقش میانجی‌گری شخصیت برند

دوره 3، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 41-64
معصومه حسین زاده شهری؛ سپیده حدادی

3.

رفاه ذهنی: تاثیر کیفیت تجربه ارتباطی مشتری و اعتماد به برند (مورد مطالعه: شعب بانک رفاه کارگران شهر تهران)

دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 145-172
زهرا رزمی؛ سحر صادقی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب