دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها953
تعداد مقالات7,826
تعداد مشاهده مقاله13,052,327
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,235,751

1.

Effects of Rhetorical Analysis and Self-Regulation Strategies on Iranian EFL Learners’ Critical Thinking and Reading Comprehension of Argumentative Texts

دوره 1، شماره 1، مرداد 2017، صفحه 53-75
Ali Roohani؛ Mahmood Hashemian؛ Zahra Kazemian

2.

بررسی تأثیر مدارس هوشمند بر اضطراب رایانه، خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی و مقایسه آن با مدارس غیر هوشمند

دوره 11، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 34-48
علیرضا بخشایش؛ سیده سمانه جسمانی؛ سید علیرضا افشانی

3.

تأثیر آموزش فلسفه بر خودتنظیمی و مهارت اجتماعی دانش‌آموزان دختر متوسطۀ اول

دوره 18، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 161-179
سمیرا شیخی؛ عباس حبیب زاده

4.

رابطه تعلل ورزی آموزشی با اهداف پیشرفت

دوره 3، شماره 3، مهر 1386، صفحه 61-80
بهرام جوکار؛ محمدآقا دلاورپور

5.

رابطه هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطه ای تعلل ورزی، خودتنظیمی و خودکارآمدی

دوره 13، شماره 3، آذر 1396، صفحه 163-186
زهرا رمضانی خمسی؛ ملوک خادمی اشکذری؛ زهرا نقش

6.

مقایسۀ رفتار خودتنظیمی، خودآگاهی هیجانی و سبک‬های تصمیم‬گیری در زنان با و بدون اختلال اضطراب فراگیر

دوره 12، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 7-24
عباس ابوالقاسمی؛ سیده هایده کریمی یوسفی؛ بهنام خشنودنیای چماچائی

7.

نقش عوامل اجتماعی و آموزشی در تضعیف انگیزه تحصیلی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر کرمانشاه

دوره 13، شماره 2، مرداد 1396، صفحه 125-151
فرهاد سراجی؛ سیروس حیدری؛ علی عنایتی فر نوین


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب