آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها898
تعداد مقالات7,386
تعداد مشاهده مقاله11,843,933
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,340,659

1.

Developing and Validating a New Version of an EFL Multiple-Choice Reading Comprehension Test Based on Fuzzy Logic

دوره 3، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 71-92
Amir Hossein Shahballa؛ Behzad Ghonsooly؛ Hosein Karami

2.

تاثیر راهبردهای شناختی بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه

دوره 18، شماره 3، آبان 1401، صفحه 79-91
شهروز نعمتی؛ میرمحمود میرنسب؛ محمد باردل؛ وحیده ابراهیمی

3.

مطالعه میزان مهارت خواندن دانش‌آموزان اول ابتدایی در مناطق دوزبانه و تک‌زبانه

دوره 11، شماره 33، اسفند 1398، صفحه 299-325
رضا کلانتری؛ احمد رمضانی؛ اسداله خدیوی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب