دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,738
تعداد مشاهده مقاله12,771,937
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,092,811

1.

Developing a Critical Multimodal Analysis Framework for Detecting Neoliberal Ideologies in the Cyberspace

دوره 8، شماره 4، فروردین 2025
Marzieh Souzandehfar

2.

Developing Voice in EFL Learners’ Argumentative Writing through Dialogical Thinking: A Promising Combination

دوره 4، شماره 2، مهر 2020، صفحه 145-166
Hoda Divsar؛ Khorshid Amirsoleimani

3.

Language Learning in Light of Technology-based Extramural English: A Narrative Inquiry

دوره 8، شماره 4، فروردین 2025
Saman Ebadi؛ Vahid Mohammadi

4.

Teaching EFL with Interactive Whiteboards: Do the Benefits Outweigh the Drawbacks?

دوره 3، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 207-224
Seyed Reza Dashtestani

5.

The Impact of Computerized Group Dynamic Assessment on Iranian EFL Learners’ Listening Comprehension Across Gender

دوره 6، شماره 1، مرداد 2022، صفحه 205-224
Shahin Abassy Delvand؛ Davood Mashhadi Heidar

6.

تاثیر آموزش استراتژی محور بر عملکرد نگارش و یادگیری خود سامان در زبان دوم

دوره 11، شماره 33، اسفند 1398، صفحه 23-45
جلیل فتحی؛ بهنام فیض الهی

7.

نقش دانش واژگان و دستور در مهارت خواندن در انگلیسی بعنوان زبان خارجی : بررسی دو مدل ساختاری-علّی از روابط

دوره 12، شماره 36، آذر 1399، صفحه 363-384
محسن شیرازی زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب