دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها940
تعداد مقالات7,754
تعداد مشاهده مقاله12,821,203
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,134,924

1.

Casting Light on Teacher Recasts: Learner Noticing and Interpretation

دوره 7، شماره 2، آذر 2023، صفحه 55-82
Homa Jafarpour Mamaghani؛ Mandana Zolghaldri

2.

Creating Learning Space through Corrective Feedback in Synchronous Online EFL Classrooms

دوره 8، شماره 1، شهریور 2024، صفحه 7-32
Afsaneh Abaszadeh؛ Zia Tajeddin؛ Hamid Allami

3.

Exploring Iranian EFL Teachers’ Perception and Practice of Corrective Feedback in Light of Emotional Intelligence

دوره 2، شماره 2، مهر 2018، صفحه 31-50
Ehsan Narimani Vahedi؛ Mahnaz Saeidi؛ Nasrin Hadidi Tamjid

4.

Foreign Language Vocabulary Learning: Interactive Whiteboard-Mediated vs. Paper-Based Corrective Feedback

دوره 5، شماره 2، مهر 2021، صفحه 75-96
Mojde Suzani؛ Seyed hesamuddin Aliasin؛ Mahdi Nasiri


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب