دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,738
تعداد مشاهده مقاله12,773,945
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,095,450

1.

Exploring the Relationship between Teacher Burnout, Personality Traits, and Psychological Distress among Iranian EFL Teachers: A Mixed-Methods Study

دوره 4، شماره 1، فروردین 2020، صفحه 175-199
Sasan Baleghizadeh؛ Leyli Amiri Shayesteh

2.

The Most Common Feedback Types Provided by EFL Teachers in Essay Writing Class

دوره 8، شماره 2، آبان 2024، صفحه 151-178
Rasoul Mohammad Hosseinpur؛ Reza Bagheri Nevisi؛ Bahareh Bagheri


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب